Det 3 podłączenie.

DET3 w pytaniach i odpowiedzach
miki
Posts:14
Joined:Sat Dec 06, 2014 12:08 am
Re: Det 3 podłączenie.

Post by miki » Tue Jan 06, 2015 12:42 pm

Miałem stary soft.
Przy sofcie 1.4 wszystko jesr dostępne.

kris4cars
Posts:26
Joined:Tue Jan 20, 2015 9:09 pm

Re: Det 3 podłączenie.

Post by kris4cars » Tue Jan 20, 2015 9:12 pm

Witam, pytałem na racingforum ale nikt mi nie odpowiedział niestety :(
Posiadam det2, pytanie czy jak wylutuje z jego wnętrzności tego scalaka odpowiedzialnego za komunikacje po com-ie i wlutuje sobie np. BTM-222 (uart to bluetooth) to czy client pod windowsem ogarnie wirtualnego com-a na bluetooth?
Ew. powiedzcie mi jakie prędkości ustawić aby sprawdzić paluchami czy to zadziała.

miki
Posts:14
Joined:Sat Dec 06, 2014 12:08 am

Re: Det 3 podłączenie.

Post by miki » Mon Jan 26, 2015 11:21 pm

W det 3 FIT.
Na pinach 4 i 5 jest wyjście na czujnik wału- podłączam te 2 piny ?
Chodzi mi o FIT, pamietam ze w trybie swinki tylko podlacza się pin 5.
Czyli z tego 4 pinu na co to ma iść ?

User avatar
Kisielisodd
ECUMASTER TEAM
Posts:227
Joined:Fri Aug 15, 2014 9:49 pm

Re: Det 3 podłączenie.

Post by Kisielisodd » Tue Jan 27, 2015 12:27 pm

4 i 5 pin wykorzystuje się do modyfikacji sygnału zbalansowanego. Jeżeli u Ciebie nie występuje sygnał zbalansowany z czujnika położenia wału, nie trzeba podłączać wyjścia nr 4 .

miki
Posts:14
Joined:Sat Dec 06, 2014 12:08 am

Re: Det 3 podłączenie.

Post by miki » Wed Jan 28, 2015 7:02 pm

A skąd wziąźć informacje czy sygnał jest zbilansowany czy nie - ewentualnie czy mozna to sprawdzić ?

User avatar
Kisielisodd
ECUMASTER TEAM
Posts:227
Joined:Fri Aug 15, 2014 9:49 pm

Re: Det 3 podłączenie.

Post by Kisielisodd » Thu Jan 29, 2015 2:10 pm

Abo podaje to producent w dokumentacji, albo używa się oscyloskopu i mierzy przebiegi sygnały, albo doświadczalnie, podpinając DET3 w różnych konfiguracjach aż silnik się uruchomi.

Darksoft91
Posts:4
Joined:Tue Mar 17, 2015 8:06 pm

Re: Det 3 podłączenie.

Post by Darksoft91 » Tue Mar 17, 2015 8:13 pm

witam.
Czy Mitsubishi Eclipse 2G podłącze tak samo jak Eclipse 1G z instrukcji ze strony ecu master? i czy te kabelki co trzeba podpiąć wystarczą czy trzeba coś więcej?

GOLDI
ECUMASTER TEAM
Posts:97
Joined:Thu Nov 13, 2014 1:13 am

Re: Det 3 podłączenie.

Post by GOLDI » Wed Mar 18, 2015 1:15 am

Darksoft91 wrote:witam.
Czy Mitsubishi Eclipse 2G podłącze tak samo jak Eclipse 1G z instrukcji ze strony ecu master? i czy te kabelki co trzeba podpiąć wystarczą czy trzeba coś więcej?
to zależy które 2g bo silników były kilka rodzajów (420a, 4g63 n/a, 4g63T, 4g64) z tym że większość z nich była tzw "politowa i przedliftowa" gdzie pinouty były różne... a ten z 1g jest już zupełnie inny o którym 2g mowa?

Darksoft91
Posts:4
Joined:Tue Mar 17, 2015 8:06 pm

Re: Det 3 podłączenie.

Post by Darksoft91 » Wed Mar 18, 2015 10:54 am

mowa tu o 4g63 N/A. 97 rok komputer na 4 wtyczki.

GOLDI
ECUMASTER TEAM
Posts:97
Joined:Thu Nov 13, 2014 1:13 am

Re: Det 3 podłączenie.

Post by GOLDI » Thu Mar 19, 2015 11:55 am

pinout w dużej mierze pokrywa się z tym z 4g63T, napisz pod ak@ecumaster.com kolega sprobuje pomoc Ci ze schematem połączenia.

Darksoft91
Posts:4
Joined:Tue Mar 17, 2015 8:06 pm

Re: Det 3 podłączenie.

Post by Darksoft91 » Thu Mar 19, 2015 12:06 pm

dzieki GOLDI napisalem. mam nadzieje ze uzyskam pomoc. jeszcze raz dzieki

Locked