Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Witajcie!
Tutaj możecie zgłaszać znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje oprogramowania DET3.
Dzięki waszej pomocy nasz produkt będzie coraz lepszy.
Ecumaster Team
Tutaj możecie zgłaszać znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje oprogramowania DET3.
Dzięki waszej pomocy nasz produkt będzie coraz lepszy.
Ecumaster Team
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Po jakiejś godzinie walki udało się uruchomić opcję Launch Control. Okazało się , że w wersji softu 1,3 jest najprawdopodobniej błąd. Wszystko było podłączone prawidłowo, z przycisku wchodziło napięcie a Launch nie działał. Poratował sąsiad - podłączyliśmy jego Det'a aby sprawdzić cz np. mój nie ma wady , okazało się , że na jego sprzęcie wszystko działa. Wgraliśmy stary soft do mojego deta i Launch zadziałał.
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Ja mam pomysl, zeby mozna bylo logowac AFR z szerokopasmowki LC-1 podlaczonej przez rs232 do komputera, znacznie ale to znacznie ulatwi to prace szczegolnie tym co stroja na drodze.
Ps. I zeby po kliknieciu w Log zobaczyc na mapie VR ktora komorka byla realizowana.
Ps. I zeby po kliknieciu w Log zobaczyc na mapie VR ktora komorka byla realizowana.
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Logowanie afr na mape VE prziecież działa w decie, w emu niestety jeszcze nie.
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Nie zakładając już nowego tematu, mam pytanie co wnosi soft 1.40 det3 w trybie FIT? Aktualnie posiadam 1.39
- Kisielisodd
- ECUMASTER TEAM
- Posts:227
- Joined:Fri Aug 15, 2014 9:49 pm
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
1.40 wprowadza poprawki dla znalezionych błędów.
- Attachments
-
- zmiany 1.40.PNG (5.42KiB)Viewed 18548 times
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
tak się zastanawiam czy dało by się wykorzystać frequency out + tranzystor do sterowania regulatorem wolnych obrotów ?? w funkcji FI
ułatwiło by to życie posiadaczom ostrych wałków rozrządu w NA
ułatwiło by to życie posiadaczom ostrych wałków rozrządu w NA
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
pytałem tu i ówdzie ale odpowiedzi nie dostałem. Liczyłem że na stronie Ecumastera dostanę jakąś odpowiedz ale krucho z tym więc zaspamuje i tu.
Z jaką prędkością komunikuje się atmega z tym modułem komunikacji po com-ie w det2?
Oraz jaka ramka ? 8n1?
Z jaką prędkością komunikuje się atmega z tym modułem komunikacji po com-ie w det2?
Oraz jaka ramka ? 8n1?
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
W sumie nie nowa funkcja tylko rodzaj zapłonu.. Czy jest szansa na zaimplementowanie obsługi zaplonu 16-1?
Potrzebuję go przyspieszyć...
Potrzebuję go przyspieszyć...
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Czy jest możliwość utworzenia tabeli Deacceleration enrichment, żeby po odjęciu gazu ucinało czas wtrysku, bo u mnie sprawa wygląda tak, Lece 110km/h 2.800 afr 14.7, ujmuje delikatnie gazu bo wjechałem na wzniesienie (ale nie do końca zamykam przepustnice) i afr leci 12.5~13 i po chwili wraca do 14.7, sprawa się komplikuje podczas mocniejszego przyspieszania, afr wtedy nawet spada do 11, a najgorzej poniżej 2000obrotow, afr leci nawet do 10. Myślę ze ten problem nie dotyczy tylko mnie ale i większości,
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Hej.
W sofcie FIT powyżej wersji 1.30 jest jakiś błąd związany z modyfikacją sygnału idącego do 2 modułów zapłonowych tak jak np w Mazdzie MX5. Gdy podłączy się DETa tak, aby modyfikował taki sygnał i wgra soft nowszy to silnik najczęściej zapala tylko na 2 cylindry, a do tego przy zapisywaniu niektórych zmian w SA Fuel Implant czy Setup następuje reset urządzenia i przestają działać 2 cylindry. Czasami potrafi dojść do uszkodzenia cewek(nowsze MX5 mają w cewkach wzmacniacz zamiast modułu na kielichu). W sofcie 1.30 nie było tego problemu i do tej pory wszystkie auta tak odpalałem ale po zmianie hardwareu, soft 1.30 nie może być wgrany bo nie widzi np mapsensora.
Czy mogę liczyć na szybką analizę co jest przyczyną lub przygotowanie softu 1.30 pod nowy hardware?
Dzieki
W sofcie FIT powyżej wersji 1.30 jest jakiś błąd związany z modyfikacją sygnału idącego do 2 modułów zapłonowych tak jak np w Mazdzie MX5. Gdy podłączy się DETa tak, aby modyfikował taki sygnał i wgra soft nowszy to silnik najczęściej zapala tylko na 2 cylindry, a do tego przy zapisywaniu niektórych zmian w SA Fuel Implant czy Setup następuje reset urządzenia i przestają działać 2 cylindry. Czasami potrafi dojść do uszkodzenia cewek(nowsze MX5 mają w cewkach wzmacniacz zamiast modułu na kielichu). W sofcie 1.30 nie było tego problemu i do tej pory wszystkie auta tak odpalałem ale po zmianie hardwareu, soft 1.30 nie może być wgrany bo nie widzi np mapsensora.
Czy mogę liczyć na szybką analizę co jest przyczyną lub przygotowanie softu 1.30 pod nowy hardware?
Dzieki
- Merc_Klinika
- Posts:2
- Joined:Sun Oct 21, 2018 3:02 pm
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Witam. Mam prośbę o wprowadzenie dodatkowej opcji dotyczącej sterowania zaworem powietrza dodatkowego. Mianowicie chodzi mi o uruchomienie dodatkowej mapki - korekcji otwarcia zaworu w stosunku do temperatury płynu chłodzącego silnika.
Myślę że dobrą opcją było by dopisanie do zakładki Boost control parametrs opcji "boost table CLT" lub coś w tym stylu. Zaznaczenie "kratki" "boost table CLT" wyłączała by tabele Boost target table lub z automatu przełączała sterowanie zaworem doładowania na wyjście częstotliwościowe i uruchamiała by korekcję otwarcia zaworu powietrza z korekcją od temperatury silnika.
Przeanalizowałem wszystkie opcje sterowania poprzez sterowanie Boost control i w trybie FI obroty silnika po konwersji nie są zadowalające, wszystko normuję się dopiero po 50 stopniach. Bazuję na silnikach Mercedesa.
Opcję tej korekcji jest w EMU Clasic a przydała by się w DET.
Myślę że dobrą opcją było by dopisanie do zakładki Boost control parametrs opcji "boost table CLT" lub coś w tym stylu. Zaznaczenie "kratki" "boost table CLT" wyłączała by tabele Boost target table lub z automatu przełączała sterowanie zaworem doładowania na wyjście częstotliwościowe i uruchamiała by korekcję otwarcia zaworu powietrza z korekcją od temperatury silnika.
Przeanalizowałem wszystkie opcje sterowania poprzez sterowanie Boost control i w trybie FI obroty silnika po konwersji nie są zadowalające, wszystko normuję się dopiero po 50 stopniach. Bazuję na silnikach Mercedesa.
Opcję tej korekcji jest w EMU Clasic a przydała by się w DET.