Problem z ustawieniem EBC
Posted: Thu Dec 17, 2015 8:50 pm
Witam. Może znajdzie się tu na forum mądra głowa i pomoże rozwiązać mi problem. Otóż w samochodzie 2 mapy napisane pod dwa doładowania 0.9 i 1.2Bara. Bez względu na, której mapie jadę doładowanie przekracza pożądaną wartość. Po zmianach w DC Table bądź Target Table nie ma żadnej różnicy. Czy ustawię 20 czy 80% w DC Table -nic się nie zmienia odnośnie doładowania. Pod obciążeniem przeładowuje o ok 0.3, 0.4bara. EBC umiejscowione było w felernym miejscu, gdzie leciała na niego woda i podejrzewam, ze "zaciął się" w jednej pozycji i nie chce drgnąć. I tu moje pytanie.
Czy można zdiagnozować zawór EBC?
Myślałem też o nieszczelności, na drodze od muszli przez EBC do WG i nie dostrzegłem nic. Słychać jak WG pracuje gdy wtłaczam powietrze pod ciśnieniem.
Pisałem do Kiśla, ale nie chce mu dupy zawracać- jak będzie chciał to napisze tutaj a może ktoś coś podpowie.
Kolejne pytanie. Czy Ustawienia algorytmu PID muszą być ustawione?
Czy w Target Table "kpa" przelicza się 100kpa to 1bar?
Dzięki za wszelkie sugestie
Problem rozwiązany. Po wyjęciu WG okazało się, że przy ok 1bar dopiero zaczyna delikatnie się uchylać zawór. Sparciał wąż wewnątrz tuż przed wejściem do WG i zapychał.
Czy można zdiagnozować zawór EBC?
Myślałem też o nieszczelności, na drodze od muszli przez EBC do WG i nie dostrzegłem nic. Słychać jak WG pracuje gdy wtłaczam powietrze pod ciśnieniem.
Pisałem do Kiśla, ale nie chce mu dupy zawracać- jak będzie chciał to napisze tutaj a może ktoś coś podpowie.
Kolejne pytanie. Czy Ustawienia algorytmu PID muszą być ustawione?
Czy w Target Table "kpa" przelicza się 100kpa to 1bar?
Dzięki za wszelkie sugestie

Problem rozwiązany. Po wyjęciu WG okazało się, że przy ok 1bar dopiero zaczyna delikatnie się uchylać zawór. Sparciał wąż wewnątrz tuż przed wejściem do WG i zapychał.