Audi 5 cyl 2.2 turbo

Wszystko o EMU
Locked
Walezy
Posts:14
Joined:Sat Nov 01, 2014 4:44 pm
Audi 5 cyl 2.2 turbo

Post by Walezy » Sat Nov 01, 2014 4:50 pm

Witam,
Prosze o wszelkie mozliwe dane na temat podlaczenia EMU do silnika audi AAN(podlaczenie knock sensorow, triggera itp.)
Nie potrafie znalezc opcji Audi trigger w oprogramowaniu.
Jak przetestuje podlaczenie Emu pod seryjna wiazke to podam tutaj schemat potrzebny do wykonania przejsciowki z seryjnej wiazki na Emu.

User avatar
Jadzwin
Site Admin
Posts:1445
Joined:Tue Aug 12, 2014 11:27 pm

Re: Audi 5 cyl 2.2 turbo

Post by Jadzwin » Sat Nov 01, 2014 11:02 pm

Kluczowe jest podlaczenie wszystkich czujniko polozenia walu i walkow.

CRANK SENSOR (135 teeth ) need to be connected to primary trigger
CRANK SENSOR (1 tooth) - need to be connected to CAM #1 (with 1K5 pulldown )
CAM SENSOR HALL - need to be connected to CAM #2

Image

CAM#2 definiuje jaki poziom sygnalu z walka dwa filtruje sygnal z walu podlaczony do wejscia CAM#1.

Posiadasz wersje z cewkami czy z aparatem zaplonowym ?

Wersja oprogramowania z Audi trigger znajduje sie:
http://www.ecumaster.com/tv

niuton
Posts:2
Joined:Fri Aug 15, 2014 12:04 pm

Re: Audi 5 cyl 2.2 turbo

Post by niuton » Sun Nov 02, 2014 2:16 am

takowa przejściówka/rozpiska już jest już 2 samochody na niej jeżdżą, jak ktoś jest zainteresowany to mogę podesłać

opcji możesz nie widzieć jak nie masz najnowszego firmware'u

Walezy
Posts:14
Joined:Sat Nov 01, 2014 4:44 pm

Re: Audi 5 cyl 2.2 turbo

Post by Walezy » Sun Nov 02, 2014 3:20 pm

Posiadam seryjne cewki zaplonowe.wszelkie ustawienia na ktorych uruchomie ten silnik beda mile widziane.jak podpiac zawor z wolnych obrotow i n75 do kontroli wastegate?. Jest gdzies dokladniej opisana kwestia wstawienia flyback? Nie znalazlem tego w instrukcji emu.
Last edited by Walezy on Sun Nov 02, 2014 6:55 pm, edited 1 time in total.

Maciekx
Posts:22
Joined:Mon Sep 08, 2014 5:59 pm

Re: Audi 5 cyl 2.2 turbo

Post by Maciekx » Sun Nov 02, 2014 3:30 pm

Pod auxy to podpinasz. Nawet w starej instukcji EMU gdzieś schemat wpięcia diody jest, generalnie wpinasz ją w kierunku przewodzenia z sygnału sterującego do zasilania (pasek na diodzie po stronie przewodu zasilającego).

Walezy
Posts:14
Joined:Sat Nov 01, 2014 4:44 pm

Re: Audi 5 cyl 2.2 turbo

Post by Walezy » Sun Nov 02, 2014 10:12 pm

Czy lepiej jest zostawic MAF czy go wyrzucic?

Maciekx
Posts:22
Joined:Mon Sep 08, 2014 5:59 pm

Re: Audi 5 cyl 2.2 turbo

Post by Maciekx » Sun Nov 02, 2014 11:22 pm

Skoro silnikiem będzie sterowało EMU, to MAF jest Ci nie potrzebny. Obciążenie silnika będzie przez ciśnienie w kolektorze map sensorem wyznaczane.

Walezy
Posts:14
Joined:Sat Nov 01, 2014 4:44 pm

Re: Audi 5 cyl 2.2 turbo

Post by Walezy » Sun Nov 02, 2014 11:30 pm

Czyli wyrzucic :) mam juz rozpiske calej przejsciowki pod emu jednak wolalbym sie upewnic przed lutowaniem. wiec jak ktos ma jakiekolwiek ustawienia w dla softu ewentualnie schemat przejsciowki to prosze o te informacje.

niuton
Posts:2
Joined:Fri Aug 15, 2014 12:04 pm

Re: Audi 5 cyl 2.2 turbo

Post by niuton » Mon Nov 03, 2014 1:48 am

flayback tylko potrzebny do zaworu idle daje go pomiędzy pin 4 a 37 w polaryzacji pin 4 -|>|- pin 37
Attachments
Audi P&P S2.pdf
(30.68KiB)Downloaded 123 times

Walezy
Posts:14
Joined:Sat Nov 01, 2014 4:44 pm

Re: Audi 5 cyl 2.2 turbo

Post by Walezy » Mon Nov 03, 2014 1:53 am

Dzieki wielkie, zaraz sprawdze czy ja sie gdzies nie pomylilem. masz moze jeszcze jakas mape bazowa?

Walezy
Posts:14
Joined:Sat Nov 01, 2014 4:44 pm

Re: Audi 5 cyl 2.2 turbo

Post by Walezy » Tue Nov 04, 2014 11:06 pm

Podlaczylem wszystko i wyglada na to ze jest ok. teraz jesli ktos ma mape bazowa i reszte ustawien to poprosze na pewno pomoze mi to w dumaniach na poczatku.

Locked