DBW - BMW ITB DIRECT

Wszystko o EMU
Locked
Tomek_P
Posts:50
Joined:Sun Aug 24, 2014 9:37 pm
Location:Kraków
DBW - BMW ITB DIRECT

Post by Tomek_P » Mon Feb 08, 2016 8:57 am

Mam pytanie z jakim nastawnikiem EMU działa bez modułu DBW (tryb BMW ITB- DIRECT) czy chodzi o nastawnik z s54.
Czy nastawnik nie ma wejść MOTOR (+) i (-) tylko sygnał PWM?
BMW e30 M50B25 +turbo

Tomek_P
Posts:50
Joined:Sun Aug 24, 2014 9:37 pm
Location:Kraków

Re: DBW - BMW ITB DIRECT

Post by Tomek_P » Fri Feb 12, 2016 8:56 am

Dodam że pytanie do ECUMASTER Team, bo tak dużo odpowiedzi że nie wiem która właściwa :)
BMW e30 M50B25 +turbo

User avatar
Jadzwin
Site Admin
Posts:1445
Joined:Tue Aug 12, 2014 11:27 pm

Re: DBW - BMW ITB DIRECT

Post by Jadzwin » Wed Mar 02, 2016 10:55 pm

Chodzi o przepustnice z MPower E36/E46 z duzym silnikiem uchylajacym przepustnice.
Nalezy dolozyc 4 diody flyback polaczone szeregowo.

Niestety rozwiazanie ma wade w postaci stosunkowo wolnego zamykania sie przepustnicy.

Tomek_P
Posts:50
Joined:Sun Aug 24, 2014 9:37 pm
Location:Kraków

Re: DBW - BMW ITB DIRECT

Post by Tomek_P » Fri Mar 04, 2016 12:20 pm

Jadzwin wrote:Chodzi o przepustnice z MPower E36/E46 z duzym silnikiem uchylajacym przepustnice.
O taki nastawnik chodzi?
http://allegro.pl/nastawnik-przepustnic ... 40098.html
Jadzwin wrote:Nalezy dolozyc 4 diody flyback polaczone szeregowo.
Można jakiś schemat podłączenia?
Jadzwin wrote:Niestety rozwiazanie ma wade w postaci stosunkowo wolnego zamykania sie przepustnicy.
Na ile wolno zamyka się przepustnica, jest to odczuwalne podczas jazdy?
BMW e30 M50B25 +turbo

User avatar
ronperek
ECUMASTER TEAM
Posts:31
Joined:Wed Aug 13, 2014 10:31 pm

Re: DBW - BMW ITB DIRECT

Post by ronperek » Wed Aug 10, 2016 1:05 pm

Schemat podłączenia i kalibracja do przepustnicy BMW M3 E46 w załączniku
Attachments
DBW-direct.jpg
DBW Calibration Pack 1.06.zip
(687.97KiB)Downloaded 83 times

Locked