Mam pytanie z jakim nastawnikiem EMU działa bez modułu DBW (tryb BMW ITB- DIRECT) czy chodzi o nastawnik z s54.
Czy nastawnik nie ma wejść MOTOR (+) i (-) tylko sygnał PWM?
DBW - BMW ITB DIRECT
BMW e30 M50B25 +turbo
Re: DBW - BMW ITB DIRECT
Dodam że pytanie do ECUMASTER Team, bo tak dużo odpowiedzi że nie wiem która właściwa 

BMW e30 M50B25 +turbo
Re: DBW - BMW ITB DIRECT
Chodzi o przepustnice z MPower E36/E46 z duzym silnikiem uchylajacym przepustnice.
Nalezy dolozyc 4 diody flyback polaczone szeregowo.
Niestety rozwiazanie ma wade w postaci stosunkowo wolnego zamykania sie przepustnicy.
Nalezy dolozyc 4 diody flyback polaczone szeregowo.
Niestety rozwiazanie ma wade w postaci stosunkowo wolnego zamykania sie przepustnicy.
Re: DBW - BMW ITB DIRECT
O taki nastawnik chodzi?Jadzwin wrote:Chodzi o przepustnice z MPower E36/E46 z duzym silnikiem uchylajacym przepustnice.
http://allegro.pl/nastawnik-przepustnic ... 40098.html
Można jakiś schemat podłączenia?Jadzwin wrote:Nalezy dolozyc 4 diody flyback polaczone szeregowo.
Na ile wolno zamyka się przepustnica, jest to odczuwalne podczas jazdy?Jadzwin wrote:Niestety rozwiazanie ma wade w postaci stosunkowo wolnego zamykania sie przepustnicy.
BMW e30 M50B25 +turbo
Re: DBW - BMW ITB DIRECT
Schemat podłączenia i kalibracja do przepustnicy BMW M3 E46 w załączniku
- Attachments
-
- DBW Calibration Pack 1.06.zip
- (687.97KiB)Downloaded 83 times