Potencjometr do kontroli trakcji

Wszystko o EMU
Locked
MdfK
Posts:5
Joined:Sat Mar 14, 2015 1:11 pm
Potencjometr do kontroli trakcji

Post by MdfK » Sat Mar 14, 2015 1:20 pm

Jakieś wymagane parametry musi mieć? Bo jest tego troszkę. Wpinamy go zamiast opornica 2k2 i do Analog In?

Tomek_P
Posts:50
Joined:Sun Aug 24, 2014 9:37 pm
Location:Kraków

Re: Potencjometr do kontroli trakcji

Post by Tomek_P » Sat Mar 14, 2015 8:56 pm

MdfK wrote:Jakieś wymagane parametry musi mieć? Bo jest tego troszkę. Wpinamy go zamiast opornica 2k2 i do Analog In?
Może być 2k2 ohma. Zewnętrzne piny wpinasz jeden do masy czujników, drugi do +5v, a środowy do Analog in.
BMW e30 M50B25 +turbo

User avatar
paolo
Posts:2
Joined:Fri Aug 15, 2014 3:04 pm
Location:Połczyn-Zdrój
Contact:

Re: Potencjometr do kontroli trakcji

Post by paolo » Sat Mar 21, 2015 11:47 pm

A chcąc mieć zamiast potencjometra włącznik 1-0 aby mieć możliwość włączenia/wyłączenia TC to poprzez ten włącznik podajemy 5V do Analog IN?
Seicento 1.4 t-jet + EMU :)

Tomek_P
Posts:50
Joined:Sun Aug 24, 2014 9:37 pm
Location:Kraków

Re: Potencjometr do kontroli trakcji

Post by Tomek_P » Sun Mar 22, 2015 10:45 am

paolo wrote:A chcąc mieć zamiast potencjometra włącznik 1-0 aby mieć możliwość włączenia/wyłączenia TC to poprzez ten włącznik podajemy 5V do Analog IN?
Tak możesz dać przełącznik i podawać 5V do Analog IN, ale daj jeszcze rezystor podciągający 2K2 do masy tak jak na schemacie na stronie 33 instrukcji.
BMW e30 M50B25 +turbo

Locked