Hej,
Stoję przed wyborem cewek to M62B44. Seria odpada z racji niezalecanego parowania pasywnych cewek.
Pytanie połączyć aktywne 2 x Copy z TFSI (15A), czy dwuiskrowe z seicento/pandy?
Jak by fizycznie wyglądało podłączenie aktywnych? Z jednego Ignition output dać sygnał ttl na dwie cewki?
Pozdrawiam
Cewki M62B44
-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
Re: Cewki M62B44
Można spiąć i dwie pasywne w szereg do jednego wyjścia EMU ale wyjdzie długi czas ładowania bardzo, może być przez to problem na wysokich obrotach silnika przy wasted sparku na zapłonie. W kwestii aktywnych tak sterowania TTL spinasz równolegle na jedno wyjście EMU, obecnie używam tak w Clio przy aktywnych cewkach z LS7 i zapłonie wasted spark.
Popatrz na cewki z N62, jeśli dobrze pamiętam tam już aktywne siedzą.
Popatrz na cewki z N62, jeśli dobrze pamiętam tam już aktywne siedzą.
Re: Cewki M62B44
W N62 pasywne 3 pinowe
Na pewno chce uniknąć wszelkich problemów i najlepiej aby obyło się bez przewodów wysokiego napięcia. Ilu Amperowe masz te cewki i jaką energię mają? czyli EMu spokojnie obsłuży załóżmy dwa copy 15A z jednego wyjscia?

-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
Re: Cewki M62B44
Cewka aktywna jest sterowana tylko impulsem z EMU na wyzwolenie zapłonu przez wewnętrzny moduł cewki, sygnał 5V niskoprądowy, prąd ładowania cewki nie idzie przez EMU. Moje cewki to cewki ~100mJ z Tahoe, Avalanche, Suburban, Escalade po 2007r. Cewka + króciutki przewód WN, czysty miedziany rdzeń więc można uznać że bez strat między cewką a świecą, standardowo fajka cewki aktywnej tak samo jak klasyczny przewód zapłonowy ma 2-3kOhm.kubajm wrote:W N62 pasywne 3 pinoweNa pewno chce uniknąć wszelkich problemów i najlepiej aby obyło się bez przewodów wysokiego napięcia. Ilu Amperowe masz te cewki i jaką energię mają? czyli EMu spokojnie obsłuży załóżmy dwa copy 15A z jednego wyjscia?