1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Wszystko o EMU
Locked
mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm
1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by mloxey » Mon Dec 07, 2015 7:33 pm

Witam.
W Clio Sport 2 został wgrany nowy firmware 1.156, w którym znalazł się update dla Clio 2. Po wgraniu wyłączyłem zapłon i włączyłem, zapaliłem silnik i dalej obrotomierz nie działa. Czy możesz mi poradzić czy coś jeszcze mogę zrobić sofware-owo żeby ożywić obrotomierz?
Pozdrawiam, Marek

GrzesiekK.
Posts:50
Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by GrzesiekK. » Mon Dec 07, 2015 7:52 pm

mloxey wrote:Witam.
W Clio Sport 2 został wgrany nowy firmware 1.156, w którym znalazł się update dla Clio 2. Po wgraniu wyłączyłem zapłon i włączyłem, zapaliłem silnik i dalej obrotomierz nie działa. Czy możesz mi poradzić czy coś jeszcze mogę zrobić sofware-owo żeby ożywić obrotomierz?
Pozdrawiam, Marek

Który to rok Clio ?

mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by mloxey » Mon Dec 07, 2015 9:49 pm

2003 rok

GrzesiekK.
Posts:50
Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by GrzesiekK. » Mon Dec 07, 2015 11:23 pm

Zaćma :0 do usunięcia

mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by mloxey » Tue Dec 08, 2015 10:52 am

Jaka zaćma?

mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: 1.157 wgrane, choinka na desce

Post by mloxey » Sat Dec 12, 2015 2:34 am

Obrotomierz w Clio uruchomiony jak również kontrolka otwartych drzwi, check engine i STOP które mrugają i świecą na zmianę. Ktoś wie gdzie to się obsługuje w aplikacji żeby sprawdzić? Żadna z zakładek nie jest czerwona a czerwony STOP miga. Ktoś może z tym pomóc?

GrzesiekK.
Posts:50
Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by GrzesiekK. » Sat Dec 12, 2015 1:12 pm

O on po prostu nie miga jak nie masz sygnału z czujnika ciśnienia oleju na zegary ?

mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by mloxey » Sat Dec 12, 2015 1:39 pm

Nie wiem czemu miga bo w aplikacji na laptopie wszystkie zakładki nieczerwone. Zresztą ciekawe jest to że na poprzedniej wersji firmware nie było tego. Kolega w drugim Clio z tym silnikiem też zrobił upgrade i te same kontrolki mu się świecą. Także to nie kwestia sprzętu a oprogramowania.

User avatar
Jadzwin
Site Admin
Posts:1445
Joined:Tue Aug 12, 2014 11:27 pm

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by Jadzwin » Wed Dec 16, 2015 5:58 pm

Zrobilismy udpdate zeby wiecej rzeczy dzialalo.
Prosze ustaw czujnik cisnienia oleju i zobacz co sie dzieje.

Musisz wejsc w extra sensor, wybierz jakikolwiek analog input dla oil pressure sensor i w mapie Oil pressure CAL wpisz w calej 5Bar

mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by mloxey » Wed Dec 16, 2015 6:56 pm

Dziękuję, niebawem napiszę jak poszło.

mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by mloxey » Wed Dec 16, 2015 7:32 pm

Czy to w tym miejscu? Wszystkie mam wypełnic? Prosze o wskazówkę.
Attachments
ml1.jpg

mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by mloxey » Wed Dec 16, 2015 10:58 pm

Ikonki STOP i migający STOP znikają co jakiś czas i wracają. Tam się coś resetuje co kilka chwil, bo zegar przebiegu co te kilka chwil się resetuje i miga. Parametrów dla czujnika oleju nie wprowadzałem bo nie mam pewności jak.

Tomek_P
Posts:50
Joined:Sun Aug 24, 2014 9:37 pm
Location:Kraków

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by Tomek_P » Wed Dec 16, 2015 11:47 pm

mloxey wrote: Parametrów dla czujnika oleju nie wprowadzałem bo nie mam pewności jak.
ustaw coś takiego
Image
BMW e30 M50B25 +turbo

mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by mloxey » Sat Jan 16, 2016 10:23 pm

Witam ponownie. Wpisałem stałe wartości dla ciśnienia oleju i kontrolki zniknęły ale jak odpaliłem silnik znów są. Nic z tego nie rozumiem. Czy po zmianie tych ustawień trzeba coś więcej niż F2?

p.s. chciałem nadmienić, że ja czujnika oleju nie mam podpiętego pod EMU, bo brakło wejść (przepustnica dużo zabrała) i w tej tabelce którą wkleił kolega powyżej wszystkie extra sensors miałem NONE.

mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by mloxey » Sun Jan 31, 2016 1:53 am

Można liczyć na jaką pomoc z tymi kontrolkami?

Tomek_P
Posts:50
Joined:Sun Aug 24, 2014 9:37 pm
Location:Kraków

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by Tomek_P » Mon Feb 01, 2016 12:35 am

Musisz podać jakieś wejście dla czynnika ciśnienia. Jak masz zajęte ANALOG 1,2,3,4 to spróbuj ustawić CAN ANALOG 1 może zadziała. Jak ustawisz wejście i mapkę 2D czujnika to na odpalonym silniku sprawdź co masz na zegarze OIL PRESSURE
mloxey wrote:p.s. chciałem nadmienić, że ja czujnika oleju nie mam podpiętego pod EMU, bo brakło wejść (przepustnica dużo zabrała) i w tej tabelce którą wkleił kolega powyżej wszystkie extra sensors miałem NONE.
BMW e30 M50B25 +turbo

pershing
Posts:9
Joined:Mon Mar 07, 2016 1:14 am

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by pershing » Mon Mar 07, 2016 1:18 am

u mnie to samo co u kolegi choinka na desce i dalej nie dziala CLT na desce poza tym obroty ok

takto wyglada

https://www.youtube.com/watch?v=wJlL3MSDwQY

mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by mloxey » Mon Mar 07, 2016 2:41 pm

Pershing, a próbowałeś tej metody co jest napisana powyżej? Ty bardziej ogarniasz elektrykę, to może by to pomogło?

U mnie coś zgasło, zostały dwa stopy i otwarte drzwi. Żółty check engine pod otwartymi drzwiami zniknął.

pershing
Posts:9
Joined:Mon Mar 07, 2016 1:14 am

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by pershing » Sun Mar 13, 2016 12:01 pm

ja nie musze nic wpisywac bo ja mam czujnik cisnienia i temp oleju wpiety do emu

mloxey
Posts:16
Joined:Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: 1.156 wgrane, obrotomierz martwy

Post by mloxey » Wed Mar 16, 2016 1:00 am

Czyli wychodzi że te kontrolki Stop itp nie są związane z brakiem odczytów ciśnienia czy temperatury oleju.

Pytanie zatem co może być przyczyną? Ktoś pomoże?

Locked