Clio 2 sport 2.0 F4R cam trigger
Posted: Wed Apr 01, 2015 9:45 am
Witam,
Ponieważ mój silnik oryginalnie nie posiada czujnika położenia wałka rozrządu potrzebuję go sobie dorobić żeby uruchomić pełną sekwencję paliwa/zapłonu. Nowsze silniki w Clio III RS mają odczyt zrealizowany na dodatkowym pierścieniu na wałku ssącym plus czujnik od góry przez pokrywę rozrządu i tak też chcę to zrobić u siebie.
Techniczne pytanie co do wykonania pierścienia 1 tooth - oba rozwiązania dla EMU będą OK do odczytu, cięte ze zwykłej stali będzie w porządku pracowało ? Czujnik VR czy Hall będzie sobie lepiej z odczytem tego radził ?

Ustawienie zęba na 1 cyl w TDC czy początek otwarcia zaworów ssących w suwie ssania?
Pzdr. Grzesiek
Ponieważ mój silnik oryginalnie nie posiada czujnika położenia wałka rozrządu potrzebuję go sobie dorobić żeby uruchomić pełną sekwencję paliwa/zapłonu. Nowsze silniki w Clio III RS mają odczyt zrealizowany na dodatkowym pierścieniu na wałku ssącym plus czujnik od góry przez pokrywę rozrządu i tak też chcę to zrobić u siebie.
Techniczne pytanie co do wykonania pierścienia 1 tooth - oba rozwiązania dla EMU będą OK do odczytu, cięte ze zwykłej stali będzie w porządku pracowało ? Czujnik VR czy Hall będzie sobie lepiej z odczytem tego radził ?

Ustawienie zęba na 1 cyl w TDC czy początek otwarcia zaworów ssących w suwie ssania?
Pzdr. Grzesiek