Witam, moj setup to doładowanie kompresorem bez BOV, jest bypass valve który też jest idle stabilisation valve (1 cewka PWM). Czy wybierając przy idle control i boost control to samo wyjście PWM nie będzie problemu ? Widzę jeszcze mapę co z idle stabilization valve zrobić gdy silnik nie jest w trybie idle ( domyślnie DC na 50% ustawia) nie problem to dać na 0 by cisnienia nie upuszczał.
Druga rzecz to boost control vs knock level. Obecnie w sterowniku mam osobne mapy dla boost bez stuku i ze stukiem - gdy cofanie zapłonu nie da rady sie stuku pozbyc ogranicza cisnienie, tutaj widzę że dolewa paliwa jednak nie wiem czy w przypadku kompresora EMU da sobie rade w krytycznych sytuacjach.
boost control kompresor
Re: boost control kompresor
Jezeli silnik nie jest idle to mozesz DC zaorka ustawic w funkcji Idle RPM ref table.
Jesli chodzi o knoc to skup sie na cofnieciu zaplonu (najwazniejsze) i dolaniu paliwa. I bedzie git
Jesli chodzi o knoc to skup sie na cofnieciu zaplonu (najwazniejsze) i dolaniu paliwa. I bedzie git