
Pozdrawiam
Grzesiek
Dokładnie zaobserwowałem to co napisałeś stąd też moje pytanie. Jak pamiętasz toczę wojnę z zapłonem w moim N/A. Miałem założone cewki z Renault Megane RS spięte szeregowo i paliłem półsekwencją zapłon, efekt Dwell error nawet na poziomie -1,5msprzema72 wrote:dwell time jest liczone z wyprzedzeniem , czyli emu chcąc wyzwolić zapłon na np 10st , musi odpowiednio wcześniej załączyć cewkę , tak aby w momencie zapłonu dwell time sie zgadzał , robiąc dwell time zawsze stały , zapłon mógłby nie zawsze wypadać w odpowiednim kącie , wiec kąt zapłonu ma priorytet nad czasem ładowania
oczywiście wał silnika ma nierówną prace i zmienne prędkości obrotowe , dwel error to po prostu odchyłka czasu w jakim nastąpiło naładowanie cewki od czasu docelowego
jak to interpretować , jak masz silnik który ma tendencje do bardzo nierównej pracy , a czas ładowania cewek jest długi , to można sobie podejrzeć jakie odchyłki rejestruje emu , jeśli sa zbyt duże to potrzeba szybszych cewek