Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
1. Czy możliwe jest dodanie do EMU funkcjonalności pozwalającej na określenie poziomu paliwa? Przykładowo, po włączeniu centralnego włącznika prądu ilość paliwa w zbiorniku odpowiada wskazaniom pływaka, następnie jest zapisywana w pamięci a po uruchomieniu silnika zmierzona wartość ulega zmniejszeniu w oparciu o flow rate wtrysków i ich czas otwarcia.
Pomiar wyłącznie z wykorzystaniem seryjnego czujnika poziomu paliwa w zbiorniku, może być bezużyteczny w trakcie jazdy, gdyż każde przechylenie nadwozia (podczas hamowania czy w zakręcie) będzie powodować zmianę odczytu jak rozumiem.
2. W podobny sposób czy możliwe jest obliczenie i wysyłanie do wyświetlacza w czasie rzeczywistym np. rozkładu siły hamowania w oparciu o czujniki ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu?
Pomiar wyłącznie z wykorzystaniem seryjnego czujnika poziomu paliwa w zbiorniku, może być bezużyteczny w trakcie jazdy, gdyż każde przechylenie nadwozia (podczas hamowania czy w zakręcie) będzie powodować zmianę odczytu jak rozumiem.
2. W podobny sposób czy możliwe jest obliczenie i wysyłanie do wyświetlacza w czasie rzeczywistym np. rozkładu siły hamowania w oparciu o czujniki ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu?
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
mile bym widział kalibrację do Oil Level Sensor jak również w zakładce Chcek Engine\ Raport Low Oil Level
dobrze by było gdyba dało się ustawić możliwość mrugania kodów migowych danego raportu lub zmianę częstotliwość mrugania kontrolki check engine w zależności od rodzaju raportu
dobrze by było gdyba dało się ustawić możliwość mrugania kodów migowych danego raportu lub zmianę częstotliwość mrugania kontrolki check engine w zależności od rodzaju raportu
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Obiło mi się o uszy, że starsze EMU mogą nie do końca dobrze działać na sofcie przed 1.173. Warto zrobić upgarde u mnie dużo problemów się uspokoiło (przynajmniej na razie).
- Kisielisodd
- ECUMASTER TEAM
- Posts:227
- Joined:Fri Aug 15, 2014 9:49 pm
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
starsze emu mogą nie do końca dobrze działać na nieoficjalnym sofcie pomiędzy 1.126 a 1.172, software 1.73 rozwiązuje problem starszej rewizji procesora. Na oficjalnym sofcie 1.100 nie ma żadnych problemów.
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Mam taki pomysł mało techniczny.
Może by dodać w choć każdej grupie jakiś "change log" w którym użytkownik może wpisywać jakieś komentarze odnośnie naniesionych zmian. Nie zawsze w ciągu jednego strojenia robi się od A do Z i można by wtedy zapisać jakieś notatki na przyszłość.
Aha i dla emu black staged injection w sekwencji dla silników 4cyl.
Może by dodać w choć każdej grupie jakiś "change log" w którym użytkownik może wpisywać jakieś komentarze odnośnie naniesionych zmian. Nie zawsze w ciągu jednego strojenia robi się od A do Z i można by wtedy zapisać jakieś notatki na przyszłość.
Aha i dla emu black staged injection w sekwencji dla silników 4cyl.
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Witam.
W nowej wersji oprogramowania EMU brak karty kalibracji czujników Mazda IAT i CLT.
W nowej wersji oprogramowania EMU brak karty kalibracji czujników Mazda IAT i CLT.
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Witam,
Pacjent emu black.
Potrzebowalbym wprowadzic po CAN ograniczenie ciśnienienia doładowania na wypadek utraty napedu z tyłu (takie zabezpieczenie układu napędowego). Widze wejścia analogowe CAN i ze daloby sie nimi sterować boost blend ale ta funkcja niestety jest dla FF w moim przypadku. Jest jakaś inna opcja ? Lub możliwość jej dorobienia ? Byłbym wdzięczny
Pacjent emu black.
Potrzebowalbym wprowadzic po CAN ograniczenie ciśnienienia doładowania na wypadek utraty napedu z tyłu (takie zabezpieczenie układu napędowego). Widze wejścia analogowe CAN i ze daloby sie nimi sterować boost blend ale ta funkcja niestety jest dla FF w moim przypadku. Jest jakaś inna opcja ? Lub możliwość jej dorobienia ? Byłbym wdzięczny

Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Jest szansa na dodanie:
1) ustawienia Fuel cut above RPM względem CLT w mapie 2d ??
2) Fuel resume below RPM również vs CLT 2d
3) korekta % do ignition vs IAT zależna od MAP/TPS aby bardziej opóźniało zapłon przy większym obciążeniu dla ciepłego powietrza w dolocie
4) acc ignition zależne od RPM i MAP/TPS
1) ustawienia Fuel cut above RPM względem CLT w mapie 2d ??
2) Fuel resume below RPM również vs CLT 2d
3) korekta % do ignition vs IAT zależna od MAP/TPS aby bardziej opóźniało zapłon przy większym obciążeniu dla ciepłego powietrza w dolocie
4) acc ignition zależne od RPM i MAP/TPS
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
jest mozliwosc dodania wiecej tabel w check engine? np od przekroczenia temp oleju lub cisnienia oleju? ewentualnie w engine protection zmiana odcinki od temp oleju tak samo jak mozna ustawic zmiane odcinki od clt.
chodzi mi o to by po przekroczeniu temp oleju powiedzmy 140stopni z automatu silnik mial odcinke 3000obr/min.
chodzi mi o to by po przekroczeniu temp oleju powiedzmy 140stopni z automatu silnik mial odcinke 3000obr/min.
Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje
Kontrola trakcji po predkosci kól jak w Black byłaby najlepszym dodatkiem.