Potencjometr do kontroli trakcji
Jakieś wymagane parametry musi mieć? Bo jest tego troszkę. Wpinamy go zamiast opornica 2k2 i do Analog In?
Re: Potencjometr do kontroli trakcji
Może być 2k2 ohma. Zewnętrzne piny wpinasz jeden do masy czujników, drugi do +5v, a środowy do Analog in.MdfK wrote:Jakieś wymagane parametry musi mieć? Bo jest tego troszkę. Wpinamy go zamiast opornica 2k2 i do Analog In?
BMW e30 M50B25 +turbo
Re: Potencjometr do kontroli trakcji
A chcąc mieć zamiast potencjometra włącznik 1-0 aby mieć możliwość włączenia/wyłączenia TC to poprzez ten włącznik podajemy 5V do Analog IN?
Seicento 1.4 t-jet + EMU :)
Re: Potencjometr do kontroli trakcji
Tak możesz dać przełącznik i podawać 5V do Analog IN, ale daj jeszcze rezystor podciągający 2K2 do masy tak jak na schemacie na stronie 33 instrukcji.paolo wrote:A chcąc mieć zamiast potencjometra włącznik 1-0 aby mieć możliwość włączenia/wyłączenia TC to poprzez ten włącznik podajemy 5V do Analog IN?
BMW e30 M50B25 +turbo