Na wstępie
podłączone według http://www.mx5klubpolska.pl/forum/downl ... 87eb45051a
i http://miata.net/garage/ECU%20Pin-Out%2090-93%20MT.pdf
masy 11 i 19 do 2A i 2B
IAT do czujnika zewnętrznego (bosch) działa
CLT działa
Napięcie jest
Zapłon czyta opóźniony pojedynczy
TPS!! CZYTA ale TPS off to 125% i 5V a otwarty na max 0% i 0V tak według schematu działa no i tu problem jak to odwrócić ? bo nie da się ustawić w det3 tps min na 255 i maks na 125
odwrócić go na przepustnicy czy jest jakiś patent na to ?
Power out#1 pin 20 do 2U i 2V batch #1 divider 1
+12V z po bezpieczniku do wtryskiwaczy jest no i problem bo po przekręceniu na zapłon wtryskiwacze cały czas klekotają (tak pracują)
Masy sprawdzone 2 razy nawet poprowadziłem bezpośrednio do akku i jest tak samo
Dziekuję za góry za pomoc
Mazda mx5 NA 1.6 TPS/Injectors problem
Re: Mazda mx5 NA 1.6 TPS/Injectors problem
Ok, tps nie od użytku w det3 nie jest on potencjometrem działa on w 3 stanach idle -przejsciowy -wot
Pytanie czy det3 FIT może działać prawidłowo bez tps(nie potrzebuje korekcji wzbogacania po tps)
Pytanie czy det3 FIT może działać prawidłowo bez tps(nie potrzebuje korekcji wzbogacania po tps)