Staged Injection
-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
Nadeszła chwila odpalić drugą listwę paliwową w moim Clio lejącą w trąby ITB, nowej instrukcji do EMU nie widzę więc zapytam tutaj. W opcjach Staged injection wybieramy tylko jedno wyjście sterujące wtryskami drugiej listwy - czyli pracujemy w full grup, to rodzi moje kolejne pytanie: jak zapiąć pod EMU kolejną listwę na to jedno wyjście - czy spięte równolegle 4 wtryski wysokoomowe 16 Ohm da rade EMU pociągnąć czy muszę to zrobić jak dla wtrysków niskoomowych ?
Pzdr. Grzesiek
Pzdr. Grzesiek
Re: Staged Injection
masz wyjscie o max pradzie 5A , cztery wtryski 16ohm równolegle dadza 4ohm , 4ohm i 15V da prąd 3,75A 

-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
Re: Staged Injection
przema72 wrote:masz wyjscie o max pradzie 5A , cztery wtryski 16ohm równolegle dadza 4ohm , 4ohm i 15V da prąd 3,75A
Dzięki że policzyłeś za mnie coś co jest oczywiste

Re: Staged Injection
po załączeniu wtryskiwacza prąd rośnie liniowo aż do wartości która można obliczyć z prawa ohma , aby ta wartość była większa trzeba by załączyć wtryskiwacz w momencie gdy cewka nie została jeszcze rozładowana , a trwa to w większości wtryskiwaczy poniżej 0.2ms
zobacz sobie jak wyglądają pomiary bezwładności wtrysków , skoki prądu to tak na prawdę kilka % , wiec można po prostu korzystać z prawa ohma bo wartości nie sa krytyczne
zobacz sobie jak wyglądają pomiary bezwładności wtrysków , skoki prądu to tak na prawdę kilka % , wiec można po prostu korzystać z prawa ohma bo wartości nie sa krytyczne
Re: Staged Injection
6 sztuk by tez zadzialalo 

-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
Re: Staged Injection
Jadzwin wrote:6 sztuk by tez zadzialalo
A co przy długotrwałym pętleniu ?
Re: Staged Injection
lubisz sobie chyba na siłę szukać i stwarzać problemy 

-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
Re: Staged Injection
Nie lubię ... tylko wolę za w czasu wiedzieć dokładnie na czym stoję niż potem wysadzić silnik wart pięciocyfrową sumę przez upaloną końcówkę mocy w EMU.przema72 wrote:lubisz sobie chyba na siłę szukać i stwarzać problemy
-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
Re: Staged Injection
Jednak coś się chyba dzieje w zapętleniu z końcówką w EMU, wyszło to dzisiaj przy próbach nowego układu WN. Po wejściu na DC 100% drugiej listwy lejącej w trąby jakieś krzaki się dzieją. Wtryski 4 x Bosch 360-370cc@3bar wysokoomowe, regulator 4 bary, pompa Boscha z mojego poprzedniego auta w którym 280KM karmiła bez problemu więc w braki paliwa obecnie nie wierzę jednak zweryfikuję na dniach ciśnienie na railu w momencie tych anomalii czujnik już leży i czeka na montaż.


Last edited by GrzesiekK. on Mon Oct 26, 2015 7:21 pm, edited 1 time in total.
- Kisielisodd
- ECUMASTER TEAM
- Posts:227
- Joined:Fri Aug 15, 2014 9:49 pm
Re: Staged Injection
Sprawdziłem na symulatorze zachowanie stage injectors i raczej problemów tutaj nie ma żadnych, bo za tym że wyłapałeś błąd źle liczącego się DC. niby jest 100% a wtryskiwacze nadal działają z połowa swojej wydajności.
-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
Re: Staged Injection
Kisielisodd wrote:Sprawdziłem na symulatorze zachowanie stage injectors i raczej problemów tutaj nie ma żadnych, bo za tym że wyłapałeś błąd źle liczącego się DC. niby jest 100% a wtryskiwacze nadal działają z połowa swojej wydajności.
Ja wiem że poniedziałek to ciężki dzień

- Kisielisodd
- ECUMASTER TEAM
- Posts:227
- Joined:Fri Aug 15, 2014 9:49 pm
Re: Staged Injection
Ok, przyznaję nie wiem gdzie miałem głowę :/
Czas liczy się dobrze, sprawdziłem.
Wtrysk następuje 2x na pełen cykl, sprawdziłem.
Przy przejściu przez 100% DC czas wtrysku liczy się zle, to błąd sprawdziłem. Dokładnie czas otwarcia wtryskiwaczy przewija się od zera.
Czas liczy się dobrze, sprawdziłem.
Wtrysk następuje 2x na pełen cykl, sprawdziłem.
Przy przejściu przez 100% DC czas wtrysku liczy się zle, to błąd sprawdziłem. Dokładnie czas otwarcia wtryskiwaczy przewija się od zera.
-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
Re: Staged Injection
Kisielisodd wrote:.......
Przy przejściu przez 100% DC czas wtrysku liczy się zle, to błąd sprawdziłem. Dokładnie czas otwarcia wtryskiwaczy przewija się od zera.
Znaczy wtrysk jest wycinany do 0, stąd mój uciekający w górę AFR i brak wzrostu RPM/auto przestaje jechać? Kiedy poprawka w sofcie ?
Dzięki za walkę z tematem.
Pozdrawiam Grzesiek
-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
- Kisielisodd
- ECUMASTER TEAM
- Posts:227
- Joined:Fri Aug 15, 2014 9:49 pm
Re: Staged Injection
Cieszymy się i dziękujemy za znalezienie błędu !!
-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
- Kisielisodd
- ECUMASTER TEAM
- Posts:227
- Joined:Fri Aug 15, 2014 9:49 pm
Re: Staged Injection
Niedziela, zmęczony jestem i nie widzę błędu. Może jakaś podpowiedz ?
-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
Re: Staged Injection
Alpha-N a w tabeli zadanego AFR obciążenie brane z ???Kisielisodd wrote:Niedziela, zmęczony jestem i nie widzę błędu. Może jakaś podpowiedz ?

Re: Staged Injection
przecież sam sobie zaznaczyłeś żeby w tabeli afr używać MAP ;] " Use MAP for AFR/Lambda target " 

-
- Posts:50
- Joined:Wed Apr 01, 2015 9:31 am
Re: Staged Injection
przema72 wrote:przecież sam sobie zaznaczyłeś żeby w tabeli afr używać MAP ;] " Use MAP for AFR/Lambda target "
Haha masz rację, wiesz co zaćma bo nie spojrzałem na to szczerze tylko otworzyłem okno żeby było widać że Apla-N algorytm i zrzuciłem ekran. Generalnie stało się to samoistnie po zmianie oprogramowania klienta i FW sterownika, nigdy nie używałem MAP i obciążenie od zawsze tylko z TPS brałem
