Propozycja zmian DET3 FIT

DET3 w pytaniach i odpowiedzach
Locked
Binek45
Posts:1
Joined:Fri Aug 15, 2014 7:30 pm
Propozycja zmian DET3 FIT

Post by Binek45 » Fri Aug 15, 2014 9:35 pm

Witam. Moja propozycja zmiany w oprogramowaniu DET3 FIT to możliwość pozostawienia włączonych wtryskiwaczy na wysokich obrotach np. powyżej 5000tyś/obr. przy aktywnym wyłączaniu wtryskiwaczy na zaprogramowanych wartościach poniżej tych np. 5000tyś/obr. Dało by efekt antilag przy zmianie biegu na blisko maksymalnych obrotach. To znaczy że przy aktywnym wyłączaniu wtryskiwaczy powyżej XXXXobr/min. i poniżej zadanej wartości map sensora (eco hamowanie silnikiem), można było by tą funkcje wyłączyć przy wysokich obrotach gdzie przydało by się podlać i opóźnić zapłon by podtrzymać turbo. Mała zmiana a nowa możliwość urządzenia. Druga propozycja to możliwość wyświetlania wartości map sensora w barach lub psi. łatwiej można było by zastosować zmiany przy jeździe patrząc na manometr mechaniczny. :)

kuba_ce
Posts:1
Joined:Fri Aug 15, 2014 11:53 pm

Re: Propozycja zmian DET3 FIT

Post by kuba_ce » Fri Aug 15, 2014 11:57 pm

Z mojej strony fajnie by było dodać opcję zmiany wartości rpm Fuel Cut Above od temperatury cieczy. Wystarczy progowa wartość niż funkcja.
Przy odpalaniu nie byłoby problemów z falowaniem obrtów a po rozgrzaniu przyjemniej by się jeździło i hamowało silnikiem.

User avatar
Damian_A
Posts:5
Joined:Fri Aug 15, 2014 7:07 pm
Location:Leicester - UK
Contact:

Re: Propozycja zmian DET3 FIT

Post by Damian_A » Mon Aug 18, 2014 7:41 pm

Nie chcę zakładać nowego tematu więc napisze tutaj.
Czy nie będzie problemów z komunikacją na drodze laptop<-->DET3 jeśli zastosujemy dodatkowy przedłużacz USB ?? Wiem, że niektóre urządzenia mają problemy z takim rozwiązaniem. Pytam ponieważ chcę zamontować deta przy ecu w komorze silnika, pociągnąć kabel zakończony gniazdem usb zaadoptowanym z nowych samochodów gdzie jest ono używane do podłączenia odtwarzaczy muzyki i które można ładnie wkomponować np obok gniazda obd2. Wtedy bez większej plątaniny kabli mógłbym na obd logować vagcomem a na usb deta.

User avatar
Kisielisodd
ECUMASTER TEAM
Posts:227
Joined:Fri Aug 15, 2014 9:49 pm

Re: Propozycja zmian DET3 FIT

Post by Kisielisodd » Mon Aug 18, 2014 7:43 pm

3 metrowy mi nie działał, za to 1,5 metrowy z powodzeniem używam wtedy kiedy det/emu zamontowane są w komorze silnika.

User avatar
Damian_A
Posts:5
Joined:Fri Aug 15, 2014 7:07 pm
Location:Leicester - UK
Contact:

Re: Propozycja zmian DET3 FIT

Post by Damian_A » Mon Aug 18, 2014 7:54 pm

Kisielisodd wrote:3 metrowy mi nie działał, za to 1,5 metrowy z powodzeniem używam wtedy kiedy det/emu zamontowane są w komorze silnika.
Czyli 1.5m przedłużka + kabel z zestawu i połączenie jest ok ?? Dzieki za odp.

Locked