Niech układ paliwowy noPB ma wtryski wydajności x
Niech układ paliwowy LPG ma wtyski wydajności y
Niech turbo będzie duże

Teraz:
Zestaw I map jest zestrojony na <max wydolność układu benzynowego.
Zestaw II map jest zestrojony na... <max wydolność obu układów.
Przełączanie map: w ten sposób na II mapy można przejść dopiero po przełączeniu na gaz ale nie następuje ono samoistnie, i jeżeli z jakiegokolwiek powodu wrócimy na benzynę następuje powrót do I map i ew. przełączenie na II mapy wymaga świadomej decyzji.
Teraz istota pomysłu: w II zestawie map, a więc podczas pracy zasadniczo na LPG wykorzystujemy staged injection, gdzie drugim zestawem wtryskiwaczy są wtryski benzynowe podłączone tak: A więc w przypadku pracy w sekwencji na benzynie pracują normalnie dzięki diodom, w przypadku pracy na LPG komp gazowy odcina je od wyjść inj 1-6 i przez diody są sterowane z wyjścia staged injection
Czy ten pomysł ma ręce i nogi, rozum i godność człowieka?

Podstawowe pytanie: czy wtryski podłączone przez diody będą działać prawidłowo?