Planuję podłączyć EMu w Megane 2 Sport (seria 225KM/300Nm, na chwilę obecną jest 350KM/500Nm na fabrycznym sterowniku)
Fabryczny sterownik (Sagem S3000) ma problemy z obsługą dużych wtrysków w niskim zakresie obrotów. Na wolnych obrotach jest ok ale w trakcie przyspieszania do ok 1800 obr wtryski po prostu leją i zmiany w mapie paliwa czy zapłonów nic nie dają.
Pierwsze pytanie: czy EMU poradzi sobie z dokładnym wystrojeniem wtryskiwaczy? (Siemens Deka 630cc + pompa paliwa 255l/5 3,5BAR - seryjna ma 110l/h)
Kolejna sprawa to taka że przepustnica jest sterowana elektronicznie, a wszystkie czujniki działają po CANie.
Czy dobierając do EMU moduł sterowania elektroniczną przepustnica jak i moduł CAN da się w jak największym stopniu wyeliminowac fabryczny sterownik (najchętniej w ogóle pozbyłbym sie go z auta).
Ostatnie pytanie - czy dorzucając do zestawu sonde AFR automatycznie nie potrzebne mi są 2 fabryczne sondy lambda?
P.S. Jeszcze jedno - do tego całego kompletu chciałbym podłaczyc zabudowany w konsoli tablet 7". Macie w ofercie moduły bluetooth'a - czy szybsze WiFi jest spodziewane czy to raczej nieopłacalne?
Z góry dzięki za odpowiedzi - pozdrawiam Szymon
EMU w Renault Megane 2 Sport
Re: EMU w Renault Megane 2 Sport
Pierwsze pytanie: czy EMU poradzi sobie z dokładnym wystrojeniem wtryskiwaczy? (Siemens Deka 630cc + pompa paliwa 255l/5 3,5BAR - seryjna ma 110l/h)
Tak i nawet masz konfiguracje w sofcie EMU pod te wtryski
Kolejna sprawa to taka że przepustnica jest sterowana elektronicznie, a wszystkie czujniki działają po CANie.
W ofercie jest maduł CAN : http://www.efishop.pl/index.php?p61,modul-can-bus
oraz moduł DBW : http://www.efishop.pl/index.php?p62,mod ... zepustnicy
Ostatnie pytanie - czy dorzucając do zestawu sonde AFR automatycznie nie potrzebne mi są 2 fabryczne sondy lambda?
EMU obsługuje tylko jedną sonde i wiecej nie potrzebuje.
P.S. Jeszcze jedno - do tego całego kompletu chciałbym podłaczyc zabudowany w konsoli tablet 7". Macie w ofercie moduły bluetooth'a - czy szybsze WiFi jest spodziewane czy to raczej nieopłacalne?
Moduł BT : http://www.efishop.pl/index.php?p17,modul-bluetooth
Modułow do EMU już kilka jest wszystko znajdziesz na http://www.efishop.pl/ , natomiast nie wiem czy jest opcja podłaczenia wiecej niż jednego modulu pod ext port
Tak i nawet masz konfiguracje w sofcie EMU pod te wtryski
Kolejna sprawa to taka że przepustnica jest sterowana elektronicznie, a wszystkie czujniki działają po CANie.
W ofercie jest maduł CAN : http://www.efishop.pl/index.php?p61,modul-can-bus
oraz moduł DBW : http://www.efishop.pl/index.php?p62,mod ... zepustnicy
Ostatnie pytanie - czy dorzucając do zestawu sonde AFR automatycznie nie potrzebne mi są 2 fabryczne sondy lambda?
EMU obsługuje tylko jedną sonde i wiecej nie potrzebuje.
P.S. Jeszcze jedno - do tego całego kompletu chciałbym podłaczyc zabudowany w konsoli tablet 7". Macie w ofercie moduły bluetooth'a - czy szybsze WiFi jest spodziewane czy to raczej nieopłacalne?
Moduł BT : http://www.efishop.pl/index.php?p17,modul-bluetooth
Modułow do EMU już kilka jest wszystko znajdziesz na http://www.efishop.pl/ , natomiast nie wiem czy jest opcja podłaczenia wiecej niż jednego modulu pod ext port
Re: EMU w Renault Megane 2 Sport
Dlatego ty było pytanie do Jadźwina
z którym mój "stroiciel) Krzysztof (Niuton) z wystroimy.pl jest w kontakcie ale ja chciałbym się sam upewnić czy na 100% tak się to ładnie da połączyć.
Nadmienię iż mój kolega z Wrocławia też chce zastosować taki komplet w swojej Megane więc jak widać sytuacja jest rozwojowa - do tej pory jest powiedzmy 3 dobrych tunerów od Renaultów w Europie i ani jednego w Polsce.
Oni potrafią wystroić auto na fabrycznym sterowniku ale mi nie widzi się z kązdym problemem jeździć np. do Holandi czy Francji (bop bliżej niż do UK
) więc w przypadku Megane - EMU czyli stand alone może być opcją tego rozwiązania które jeśli się uda może zyskać spore zainteresowanie w Europie 

Nadmienię iż mój kolega z Wrocławia też chce zastosować taki komplet w swojej Megane więc jak widać sytuacja jest rozwojowa - do tej pory jest powiedzmy 3 dobrych tunerów od Renaultów w Europie i ani jednego w Polsce.
Oni potrafią wystroić auto na fabrycznym sterowniku ale mi nie widzi się z kązdym problemem jeździć np. do Holandi czy Francji (bop bliżej niż do UK


Re: EMU w Renault Megane 2 Sport
Wszystko co wuniek napisa sie zgadza.
Natomiast w kwesti BT to w tym momencie albo CAN bus albo BT ale pracujemy nad modulem BT podpinanym do CAN.
WIec CAN BUS i BT bedzie dzialac wtedy rownoczesnie.
Natomiast w kwesti BT to w tym momencie albo CAN bus albo BT ale pracujemy nad modulem BT podpinanym do CAN.
WIec CAN BUS i BT bedzie dzialac wtedy rownoczesnie.
Re: EMU w Renault Megane 2 Sport
Kiedy spodziewasz się wprowadzenia CANbus + BT?
I czy do dostosowania modułu elektronicznego sterowania przepustnica jest wam potrzebna przepustnica?
I czy do dostosowania modułu elektronicznego sterowania przepustnica jest wam potrzebna przepustnica?
Re: EMU w Renault Megane 2 Sport
Licze ze do konca roku modul CAN to BT bedzie dostepny.
Jesli chodzi o przepustnice to potrzebuje jej numer. Jezeli nie mamy jej kalibracji, trzeba bedzie ja do nas podeslac.
Jesli chodzi o przepustnice to potrzebuje jej numer. Jezeli nie mamy jej kalibracji, trzeba bedzie ja do nas podeslac.
Re: EMU w Renault Megane 2 Sport
Producent: VDO 408239821002
Nr części Renult: 8200243886 lub H8200287157
Nr części Renult: 8200243886 lub H8200287157
Re: EMU w Renault Megane 2 Sport
Niestety do tej przepustnicy nie mamy kalibracji.
Musialby Pan ja do nas wyslac w celu jej stworzenia.
Musialby Pan ja do nas wyslac w celu jej stworzenia.